Course Content
Velkommen
0/1
Start
Denne blok indeholder det fundamentale jeg mener du bør vide når du gerne vil ændre din livsstil, samt udvikle dig som person. Her finder du også informationen om hvordan True North fællesskabet fungerer, samt den generelle information om Telegram, Zoom og Train Heroic.
0/6
Vejrtrækning
Livets kilde… … vejrtrækning. Uden det, så er det lige meget, hvordan god din kost, træning, mentale styrke eller krop er.
0/4
True North 57° 9° – Keep it simple!
About Lesson

Et godt starter program

Som medlem af True North får du muligheden for at få et eksempel på det jeg mener er et godt træningsprogram, til dig som ønsker at komme godt i gang med at træne.

Det vil også kunne give lidt ny inspiration til dig som er vant til at træne.

Via app’en Train Heroic kan du oprette dig og hente programmet ved at bruge koden

TRUENORTHSB

Det hedder som det gør, da der er fokus på at skabe Strukturel Balance, altså balance mellem højre og venstre, samt forside og bagside.

Der er derfor stor fokus på bevægelser med stort bevægudslag, samt unilaterale øvelser (én arm/ben ad gangen).

Programmet er et overkrop/underkrop program, med udgangspunkt i 3 ugentlige træninger forløbende over 12 uger.

Det betyder at programmet skifter således:

Uge 1/5/9:

Underkrop 1
Overkrop 1
Underkrop 2

Uge 2/6/10:

Overkrop 2
Underkrop 1
Overkrop 1

Uge 3/7/11:

Underkrop 2
Overkrop 2
Underkrop 1

Uge 4/8/12:

Overkrop 1
Underkrop 2
Overkrop 2

Jeg vil forslå at programmet fordeles over ugen således:

Mandag – Fri
Tirsdag – Dag 1
Onsdag – Fri
Torsdag – Dag 2
Fredag – Fri
Lørdag – Dag 3
Søndag – Fri

Du kan selvfølgelig planlægge det så det passer bedst med din hverdag. I app’en er det også muligt at rokere på dagene som det passer dig.

Jeg glæder mig til at høre om din træning, så del gerne din udvikling i Telegram gruppen

God fornøjelse

Torben Keller

Exercise Files
No Attachment Found
No Attachment Found